Retur og angrerett

Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i en annen størrelse eller farge, eller til et annet
produkt, må du legge inn ny bestilling på vår nettside.

Du fyller ut angreskjema og sender varen i retur til oss. Vi krediterer returen når den
ankommer vårt lager, senest innen 10 dager. Vi anbefaler å sende retur med sporing.
Returkostnader dekkes av kunde.

Nettvarehotellet AS
Adresse: Pennestrøket 13, 1850 Mysen
TLF: 98267226
Epost: post@nettvarehotellet.no

Skriv tydelig navn og ordrenummer på angreskjemaet. Sørg for at varene du vil bytte
/returnere er ubrukt og at alle etiketter sitter på. Returkostnader dekkes av kunde.

Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest
innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). Varer
må returneres i vesentlig samme stand som de ble mottatt. Ved korrekt gjennomført retur
(iht. angrefristloven) tilbakebetales varens fulle pris til kjøper. Angrerettsskjema er
vedlagt i ordrebekreftelsen som tilsendes pr. e-post. En vare som returneres grunnet
benyttelse av angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må
returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet, og slik du selv
forventer at et nytt produkt skal leveres. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som
kommer i retur, bli returnert til avsender. Vi anbefaler å sende retur med sporing.
Returkostnadene bæres av forbrukeren med mindre selgeren har misligholdt avtalen

eller selgeren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte varen
ikke var tilgjengelig. Vi anbefaler å sende retur med sporing.

I juli kan behandlingstid for returer være noe lengre enn normalt.

Sendes i retur til: Nettvarehotellet AS
Adresse: Lundebyveien 5, 1878 Hærland
TLF: 98267226
Epost: post@nettvarehotellet.no

    0
    Handlekurv
    Tøm handlekurven